onsdag 13. mai 2009

Selvvalgt tema

Vi har fått en oppgave der man selv kan velge hva man vil gjøre, men det må være innen foto. temaet jeg har valgt er natur. Dette har jeg valgt fordi at vi bor nær skogen så her har jeg mangen muligheter. så her er min arbeidsplan:

Onsdag 13/5: Denne dagen skal jeg forberede og tenke ut hva jeg skal fotografere, men jeg lar tankene være tilgjengelige vis det skulle dukke opp noe i naturen som ikke er tenkt ut. Jeg har også tenkt å begynne å ta noen bilder. Jeg vil at bildene skal være litt fargerike med naturens farger.

Mandag 18/5: Denne dagen skal jeg ta flere bilder, å håper på å finne noen småkryp jeg gjerne kan ta bilde av ute i naturen. Etter det så går jeg igjennom bildene jeg har tatt å prøver å finne de tre bildene som jeg skal ha valgt.

Onsdag 20/5: Planen er å redigere de tre valgt bildene og sette dem sammen. Kommentere bildene og legge dem ut på bloggen. Så er oppgaven levert.

Ingen kommentarer: